Informácie o objednávke

Potrebujete nás kontaktovať?

Sme vám k dispozícii každý všedný deň od 8 do 15 hod.

+420 227 272 800po-pia: 8:00 - 15:00  napísať nám môžete kedykoľvek

Zákaznícka linka neslúži na vybavovanie reklamácií. Pre vybavenie reklamácie využite náš reklamačný formulár..

Najčastejšie otázky zákazníkov

Aký je rozdiel medzi dostupnosťou "skladom ihneď na odoslanie" a "skladom na centrále"?

Aký je rozdiel medzi dostupnosťou "skladom ihneď na odoslanie" a "skladom na centrále"? Pokiaľ je uvedený tovar "skladom ihneď na odoslanie" znamená to, že je pripravený na našom expedičnom sklade. V takom prípade môžete očakávať, že Vám tovar dorazí spravidla nasledujúci deň od obdržania objednávky. Pokiaľ je tovar v stave "skladom na centrále", je skladom u partnera popr. v našom externom sklade a je potrebné ho najskôr previezť na expedičný sklad. V takom prípade môžete očakávať, že Vám objednávka dorazí spravidla 1-7 prac. dní po objednaní.

Ak máte na sklade iba časť tovaru, je možné objednávku rozdeliť?

V priebehu vybavenia objednávky zasielame niekoľko emailov, kde rozpisujeme presne, ktorý tovar je skladom a ktorý nie je. Informujeme aj o predpokladaných termínoch naskladnenia a vy tak máte vždy o svojej objednávke prehľad. Možnosť rozdelenia objednávky ponúkame priamo v informačných emailoch a tovar po obdržaní doposielame na vlastné náklady.

Je možné dostať zľavu? Pokiaľ by sme napr. chceli vybaviť celú kúpeľňu?

V priebehu roka sa môže ocitnúť akýkoľvek sortiment v akcii. Väčšinou je časovo obmedzená, preto odporúčame sledovať naše stránky. Zákazník tiež môže vykonať registráciu a využiť náš vernostný program.. U objednávok prevyšujúcich hodnotu 50 000 Sk potom môžeme vykonať individuálne nacenenie.

Nemôžem sa dovolať na zákaznícku linku, prečo?

Zákaznícka linka je v prevádzke od 7:30 do 15:30. V prípade špičky môžete na spojenie s operátorkou čakať aj viac ako jednotky minút. Pokiaľ nechcete čakať, napíšte nám prosím na email info@livero.cz a my sa pokúsime čo najskôr odpovedať. Otázky obvykle spracovávame v priebehu niekoľkých desiatok minút či jednotiek hodín.

Ako môžem reklamovať alebo vrátiť tovar?

Tovar môžete reklamovať alebo vrátiť vyplnením formulára, ktorý nájdete tu. Potom vás budeme kontaktovať prostredníctvom telefónu alebo emailu a oznámime Vám presné inštrukcie k úspešnému vráteniu alebo reklamácii tovaru.

V objednávke nebola priložená faktúra, kde ju nájdem?

Faktúru zasielame v prípade dobierky elektronicky spoločne s informáciou o doručení tovaru. U platby prevodom alebo platobnou kartou zasielame faktúru ihneď po uhradení objednávky. Faktúry bohužiaľ netlačíme a neprikladáme k objednávkam. Zasielame iba elektronicky na email, ktorý ste zadali do objednávky.

Kontaktný formulár

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: